6 Kasım 2014 Perşembe

AHH NİKON D300'üm AHH

Sana da , senin uğruna taşıdığım objektiflere de veda vakti geldi artık.Birlikte gezmedik yer, çekmedik fotoğraf bırakmadık.Yağmur demedik, kar demedik, sıcak demedik, soğuk demedik gezdik dolandık. O tepe senin bu tepe benim, bu bayır senin o ova benim, o şehir senin bu kasaba benim taşıdım seni ve arkadaşlarını yıllarca.Başka şey taşı, başka iş yap deseler yapmamak için bin dereden su getirirdim ama söz konusu fotoğraf olunca seni taşımak ne kelime yeri geldi açlığımı bile unuttum. Boynum ağrıyınca elime, elim ağrıyınca boynuma astım seni kolye, bilezik gibi.
Senden vazgeçmek kolay olmadı ama artık gezilerde seni ve arkadaşlarının ağırlığını taşımaktan boynumun ve sırtımın ağrımasından dolayı  çok sevdiğim fotoğraftan keyif alamaz oldum. Şimdi yola senden daha genç, daha hafif bir aynasız modelle devam edeceğim.Senden önce de başka marka makinelerim olmuştu ama onlarla vedalaşırken bu kadar hüzünlenmemiş ve böyle bir veda yazısı yazmamıştım.Kıymetini bil yani :)
Eee bu kadar veda yazısı yazıp da seninle gezdiğimiz yerlerden bir kaç fotoğrafını buraya koymazsam darılırsın bana...

Çorum, Osmancık Koyunbaba köprüsü.

Antalya, Elmalı, Avlan Gölü.

Isparta, Eğirdir Gölü, Boyalı Lagünü.

Antalya, Yeşilbayır Köyü.

Antalya, Manavgat Şelalesi.

Antalya, Düden Şelalesi.

Bursa, Mustafakemalpaşa, Suuçtu Şelalesi.

Bursa, İznik Gölü.

Denizli, Pamukkale.

Isparta, Eğirdir Gölü.

23 yorum:

  1. Ablacim ne hoş bir veda yazısı bu böyle. 😊 bayildimm. Peki satıyor musun foto mak...???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ayşegül, satıyorum artık. Yarın oğlumla İstanbul'a gidiyorum. Hem biraz gezeceğiz ana-oğul, hem de makine ve objektiflerimi orada satıp geleceğim. Onun için bu kadar duygusal bir yazı oldu :)

      Sil
  2. Çok da güzel fotoğraflar. Sende sırtı ağrımayan birine ver arkadaşım. Kimbilir bekli oğlun kullanabilir. Yeni makinenlede güzel fotolar çekersin eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın Nursevin Hanım, çocuklardan bir tanesi bile heves etse idi satmayacaktım ama onlarda öyle bir istek görmediğim için satmak durumunda kaldım.artık yeni makine ile çekmeye devam edeceğim :)

      Sil
  3. Çok hoş fotoğraflar. Gerçek dışı gibi. Üzüldüm bu güzellikleri yakaladığınız arkadaşınızla vedanıza. :/
    Takipteyim, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de üzüldüm aslında ama yazıda da belirttiğim nedenlerden dolayı vedalaşmak zorunda kaldım. ama hatırası hep benimle olacak. ilginize teşekkür ederim :)

      Sil
  4. yin egeldim ben ve izlemek çok güzel bu fotoğrafları

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir yazı ve fotoğraflar yüreğinize sağlık....sevgilerimi bırakıp sizi takibe aldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, vedalaşmak zor oldu ama fotoğrafları yâdigar kaldı bana.

      Sil
  6. Ellerinize sağlık. Fotoğraflar çok güzel

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel fotoğrafların olduğu bir yazı olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,

    Fotoğraflar harikaymış vedalaşmasanız iyiymiş aslında ;)

    Sevgiler
    Sevilay Uçak
    http://lokumpilavi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makine ve objektifin ağırlığı yaklaşık 1,5 kg. Gezilerde bu kadar ağırlığı boyunda ya da elde taşımak zor.Artı sadece tek objektifle çalışmadığım için iki tane daha objektifim vardı, farklı konular için. Şarj aleti, yedek pili, filtreleri ve tripod olmak üzere taşıdığım bir de sırt çantası vardı. Tahmini ağırlık 4 kg. civarındaydı. Fotoğraf sevdasına yıllarca taşıdım ama son yıl artık geziler zevke değil de eziyete dönüşmeye başlamıştı. Zor oldu vedalaşmak ama yeniliklere de açık olmak gerek :)

      Sil
  9. Merhaba fotoğrafların hepsi çok güzel .Bursa da yaşayan biri olarak suuçtu şelalesi harika :)
    http://www.sosyalmedyakafe.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Suuçtu Şelalesini ben de çok sevdim. Kısmet olursa yine gitmek istiyorum ama ne zaman olur bilemem.

      Sil
  10. Hayran kaldım fotoğraflara emeğinize ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten çok güzel resimler çekmişsiniz bu makine ile.Ne yapacaksınız, bazen vedalaşmak gerekiyor sevdiğimiz , alıştığımız şeylerle.

    YanıtlaSil
  12. bu veda yazısı, emektara teşekkür , çok duygulu, bayıldımmm .... ışığın hep var olsun ...

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR