6 Ekim 2010 Çarşamba

OLYMPOS BENİ BEKLER

Nihayet oğlumun evini yerleştirip gelebildim eve.Ehh benim ev de ağır ağır yerleşip gider.Dün salonun yeni perdeleri geldi ve takıldı.Geriye halı ve avize problemi kaldı.Bir de tv ünitesi ve lcd tv problemi var ama biraz bekleyecek artık.Söz hepsi bitince fotoğraflarını çekip koyacağım :)

Bu kadar yorgunluğun üzerine dinlenmek iyi gelir dedim ve Fotoiz.Com'un Olympos kampına katılmak için yarın sabah Olympos'a gideceğim.Ben gelene kadar 2008 yılında yine kamp sırasında çekmiş olduğum bu fotoğrafı izleyedurun.
Gitmeyen varsa gitmek için belki ikna eder bu fotoğraf onları :) Dönünce görüşürüz...

2 yorum:

  1. nasıl severim olimposu 4 yıl önceye kadar her yaz oradaydım.. nefis bir beldedir. dünyanın en güzel yerlerinden biri.

    benim için de gezin. içinize misss gibi havasını çekin.

    sıcacıık sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. efsanevi anlatımlar mistik görüntülerle birleşince daha bir derinden hissedilir kılar olayı.
    özellikle şehirlerin, hatta farklı şehirlerin bir havası vardır dışarıdan gelenlere karşı..
    bu havayı orada yaşayanlar hissedemezler. o şehre hiç gitmemiş olmak gerek ancak ozaman farkedersiniz gizemi, dokuyu..
    her farklı şehirin en yüksek manzaralı yerinden bakmak güzeldir şehre.. sonra içinize tenefüs etmek için şehre dokunun derim. tarihi yapılar, kapıla, taş yollar, kahveler, masalar.. elinizle dokunduğunuzda hissedersiniz, havayı içinize çektiğinizde ise sanki tarih diliminde yol alırsınız..

    keyifli gezmeler

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR