19 Ağustos 2011 Cuma

ARÇELİK, SANA VERDİĞİM SON ŞANSI DA KAYBETTİN

EVET, SANA VERDİĞİM SON ŞANSI DA KAYBETTİN ARÇELİK HAZRETLERİ.ŞU AN ÖFKEM TAVAN YAPMIŞ DURUMDA.DAHA PARÇALARI DEĞİŞELİ BİR AY OLMADI AMA BUZDOLABININ SOĞUTUCU BÖLMESİ YİNE SOĞUTMUYOR.NE ANLADIM BEN SİZİN VERDİĞİNİZ HİZMETTEN.
TEMMUZ AYININ SONUNDA BUZDOLABIMLA İLGİLİ ŞİKAYETİMİ BURADA YAZMIŞTIM BİLİYORSUNUZ.


OTOMOBİL ÜRETİCİLERİ BİLE ARIZALI ÇIKAN SERİLERİNİ DÜNYANIN HER BİR YERİNDEN GERİ ÇAĞIRIYOR VE TOPLUYOR.KOSKOCA ARÇELİK DE PEKALA ARIZALI SERİ OLAN 5192 NF BUZDOLABINI ADINA-ŞANINA YAKIŞIR BİR ŞEKİLDE GERİ TOPLAYABİLİRDİ.



BU SABAH YİNE MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARADIM VE DOLABIN SOĞUTUCU BÖLMESİNİN ÇALIŞMADIĞINI BİLDİRİP DOLABI EN KISA SÜREDE DEĞİŞTİRMELERİNİ İSTEDİM.ŞAYET DEĞİŞTİRMEZLERSE DE DOLABI GÖTÜRÜP EN YAKIN ARÇELİK BAYİNİN ÖNÜNE ATACAĞIMI DA BELİRTTİM.


GERÇEKTEN BUGÜN AKŞAMA KADAR BANA GERİ DÖNMEZSE ARÇELİK BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ, YUKARIDA YAZDIĞIMI YAPACAĞIM.

17 Ağustos 2011 Çarşamba

KEYFİM YOK

Evet, keyfim yok, mutsuzum.Çünkü 17-Ağustos-1999 depreminin yıl dönümü ama bu konudaki çalışmalar kaplumbağanın hızından bile yavaş.Üstüne her gün aldığımız şehit haberleri tuz biber ekiyor.Ne okuduğumdan bir şey anlıyorum, ne izlediğimden keyif alıyorum ne de dinlediğimden zevk alıyorum :(

11 Ağustos 2011 Perşembe

SIRA GELDİ KLİMAYA :))

Bugün bulaşık makinem geldi çok şükür.Motoru değiştiği için ikiyüzonbeş lira gibi bir rakam ödedim.
Annemin yardımcısının onbeş günde bir kullandığı iki günlük izin dolayısıyla geçtiğimiz Pazar günü yine Korkuteli'ye gittim ve dün öğlen geldim.Korkuteli Antalya'nın yaylası ama plansız yapılaşma ve betonlaşma sonucunda benim çocukluğumdaki gibi serin değil artık.Hele bu hafta (her yörede farklı faklı telaffuz edilen) eyyam-ı bahur sıcakları nedeniyle orası da çok sıcaktı.Az da olsa sıcak basıp rahatsız olunca ara ara klimayı açıp biraz olsun ferahladık.Normalde insana ters geliyor yaylada klimayla serinlemek :(
Oranın kuru havasına alışıp Antalya'ya gelince nemli ve sıcak hava daha çok çarpıyor beni.Dün öğleyin eve geldim ve salonun klimasını açayım dedim ama zaten son günlerde az soğutan klima hiç soğutmaz olmuş.Büyük ihtimalle gazı bitti.Hemen servisi aradım ve yarın sabah için randevu aldım.Şimdilik çocukların odasındaki klimayla idare ediyorum.
Bu aralar evdeki eşyaların arıza ve servis problemleriyle kafanızı şişirdim.Kusura bakmayın artık :)

3 Ağustos 2011 Çarşamba

NAZAR DEĞDİ

Bu aralar evimdeki beyaz eşyalar bir bir arızalanmaya başladı.Nazar değdi herhalde.Bir önceki yazımda buzdolabımın arıza yaptığını yazmıştım.Neyse ki servis geldi ve garanti dahilinde olduğunu söyledikleri buzdolabımın parçasını değiştirdiler.Şimdilik normal çalışıyor, bakalım ne zamana kadar gidecek.Yine de buzdolabım tekrar aynı arızayı gösterir de dolapsız kalırım diye gidip buzluk kısmı olmayan bir buzdolabı aldım.
Buzdolabı problemini hallettim diye düşünürken bu defa da bulaşık makinem arıza yaptı.Ya kartında arıza varmış ya da motorunda.Makineyi alıp gittiler, kaldım ben de bulaşık makinesiz ortalarda.
Allah çamaşır makinemin arızasından korusun beni, bir de o bozulursa nice olur halim bu sıcaklarda bilemiyorum artık.Neyse...

28 Temmuz 2011 Perşembe

ARÇELİK - SENDEN ŞİKAYETİM VAR

En güvendiğim marka diye 2005 yılında 5192 NF model no-frost buzdolabı aldım Arçelikten. 2007 yılının yazına kadar bir sorunum yoktu.2007 yılında buzdolabının derin dondurucu kısmı karlama-buzlama yaptı.Servis çağırdım, geldiler baktılar.Buzdolabının fişini çekip buzunun tamamen çözülmesini beklememi ve kendilerini parça değişimi için tekrar geleceklerini söylediler.Neyse, üç gün sonra gelip buzu çözülen buzdolabının timer'ını ve buzluk kısmındaki bir parçasını değiştirip gittiler.O zaman garanti kapsamındaydı ve ödeme yapmamıştım.
Aynı şikayetle 2009 Mart ayında yine çağırdım.Elimde servis fişi var ama parça değiştirilip değiştirilmediğini şu an hatırlamıyorum.Geçen sene ev boya-badana yapılırken yani Ağustos 2010'da aynı arıza tekrarladı.Yine servis çağırdım, dolap yine aynı işlemlerden geçti ve parça değişti.Bu defa garanti süresi dolduğu için hem servis ücreti ödedim hem de parça parası.
Buzdolabım aynı şikayetten yine arızalı.Yine servis gelecek, yine aynı prosedür işleyecek.Allah'tan parçanın garanti süresi dolmadı da onun ücretini ödemeyeceğim.Servis ücreti ödemekle paçamı kurtaracağım.
------------------------------------------
Son dakika haber::Az önce servis geldi ve bu modeller için yeni kit halinde değişecek parçalar üretildiğini söyledi.O kitin takılması durumunda buzdolabımın bir daha sorun yaratmayacağını belirttiler.Ama Cumartesi gününe kadar buzdolabımın yine fişi çekik, kapağı açık kalacak buzu çözülsün diye.Buzdolabı olmadan yaz günü nasıl olur ki? En iyisi spotçudan 200-300 liralık tezgah altı bir buzdolabı temin edip bu sıcaklarda sıkıntı çekmemek lazım.
Servis bir de müjde verdi bana, buzdolabını aldığım yer meğer benim buzdolabımın garantisini yedi yıla çıkartmış.ama benim şimdi haberim oldu.Bu da bu işin tesellisi oldu bana :)
-----------------------------------------
Ey Arçelik, bu buzdolabı yeni yedek parça kiti takıldıktan sonra da aynı arızayı verirse benim buzdolabımı değiştirin ya da ben bir daha Arçelik mağazası gördüm mü yolumu değiştireceğim artık.Bu son şansınız, iyi değerlendirin.NOKTA.