3 Ağustos 2011 Çarşamba

NAZAR DEĞDİ

Bu aralar evimdeki beyaz eşyalar bir bir arızalanmaya başladı.Nazar değdi herhalde.Bir önceki yazımda buzdolabımın arıza yaptığını yazmıştım.Neyse ki servis geldi ve garanti dahilinde olduğunu söyledikleri buzdolabımın parçasını değiştirdiler.Şimdilik normal çalışıyor, bakalım ne zamana kadar gidecek.Yine de buzdolabım tekrar aynı arızayı gösterir de dolapsız kalırım diye gidip buzluk kısmı olmayan bir buzdolabı aldım.
Buzdolabı problemini hallettim diye düşünürken bu defa da bulaşık makinem arıza yaptı.Ya kartında arıza varmış ya da motorunda.Makineyi alıp gittiler, kaldım ben de bulaşık makinesiz ortalarda.
Allah çamaşır makinemin arızasından korusun beni, bir de o bozulursa nice olur halim bu sıcaklarda bilemiyorum artık.Neyse...

1 yorum:

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR