6 Mayıs 2013 Pazartesi

İMZA:KARIN - YOL ARKADAŞIM'A

İmza:Karın Antalya'daki kitapçılara bugün ulaştı.Ben de sabredemeyip D&R 'dan aldım hemen.Hatta kitabı raftan elime alır almaz sayfaları çevirip kendi yazdığım mektubu oracıkta bir solukta okudum.İnsanın kendi yazdığı satırları bir kitabın yaprakları arasında görmek meğer ne güzel şeymiş.
Çektiğim fotoğraflardan birisini hikayesiyle birlikte fotoğraf dergisinin sayfaları arasında görünce de böyle heyecan yapmıştım.Benden başka birilerinin de okuyup görmesi insanın kendine güven duygusunu arttırıyor :)

6 yorum:

  1. Kutlarım arkadaşım,
    daha nice başarılı yazılara imza atman dileklerimle sevgilerimi gönderiyorum...
    İmza adlı kitabı çok beğenmiştim bunu da en kısa zaman da okuyacağım.......

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Yıldız Hanım :)

    YanıtlaSil
  3. Canı gönülden kutluyorum...

    daha niceleri kısmet olsun inşallah,

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Kitabı çok merak ettim
    özellikle sizin mektubunuzu.
    Mutlaka bir tane bu kitaptan edineceğim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Kitabın yolu,bahtı açık olsun. Gerçekten de çok hoş bir duygu...

    YanıtlaSil
  6. Mektubunuz çok içten ve sakin.
    Sizinle aynı projede olmaktan mutluluk duydum.
    Sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR