21 Nisan 2011 Perşembe

Zaz - je veux

Başlığa bakıp bu da neymiş demeyin.Geçen günlerde Facebook'ta bizim arkadaşlardan birisi paylaşmış bu videoyu.İlk izlediğimde şarkıyı söyleyen kadının sesi bana biraz değişik gelmişti.Sanki çok bağırmaktan sesi kısılmış ya da fazla sigara tüketmekten bu hale gelmiş diye düşündüm.Ama yine de dinlerken hoşuma gitmişti.Aradan bir kaç gün geçti ve biraz önce tekrar açıp izledim bu videoyu ve dinlediğim şarkıyı sizin de dinlemenizi istedim.
:: Alttaki linkte Facebook'taki Türkçe alt yazılı olanı var ::
http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150156433654767
Bu da Dailymotion'daki videosu, izleyin ve dinleyin canlarım.Kulaklarınızın pası silinsin :)



Zaz, la Toy Session (Je veux) LEXPRESS

1 yorum:

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR