1 Haziran 2010 Salı

EL SANATLARI SERGİSİ

 Dün Antalya'daki Halk Eğitim Merkezlerinin ortaklaşa olarak Cam Piramitte açtıkları sergiye gittim.Gezerken de gözüme hoş ve ilginç gelen bazı objelerin fotoğraflarını çektim.Elbette genel olarak yaptığım çekimler de var.Onları ve diğerlerini altta görebilirsiniz ama benim en beğendiğim çalışma üst soldaki fotoğrafta görülen resimdi.
Sergiyi gezerken biraz yoruldum ve dinlenmek için bir ağaç gölgesine geçtim.Baktım ki ağaç dut ağacı, olgunlaşmış dutlardan yemezsem hatırı kalır diye başladım yemeye.Sergi alanına daha önceden gelenler tarafından alt dallarda neredeyse hiç dut kalmamıştı.Sadece yaprakların arasına gizlenenlerden yiyebildim biraz ama olsun.O kadar lezzetliydi ki anlatamam ama  çocukluğumda ağacın tepesine çıkıp yediğim dutların lezzetiyle mümkün değil yarışamaz :)
Sanırım bu kadar çenebazlık yeter.Sizi fotoğraflarla baş başa bırakmadan önce Antalya'da olup gitmek isteyenler için serginin 3-Haziran Perşembe gününe devam edeceğini yazayım.

3 yorum:

  1. canım harika ürünler resimlemişsin herkesin ellerine yüreyine sağlık sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogunuz dan da anladigim kadariyla sosyal bir insansiniz, sergi den cektiginiz kareler ile yazdiginiz yazi dan da anlasiliyor gezinizin guzel gectigi :)

    iyi gunler..

    YanıtlaSil
  3. İlginize, teşekkürler...Biraz fazla sosyal bir insanım.Fotoğraf, resim,el sanatları sergilerini gezmeyi seviyorum.Mümkün olduğunca takip etmeye çalışıyorum.Özellikle de fotoğraf sergilerini takip etmeyi seviyorum.

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR