19 Eylül 2010 Pazar

EV TAŞIMA

Ev taşıma diye başlık attığıma bakıp ben taşınıyorum zannetmeyin :) 
4-Eylül 'deki yazımda oğlumun evini Niğde 'den Isparta 'ya taşıyacağımızı belirtmiştim.Niğde 'ye giderken Isparta 'ya uğradık ve biraz kiralık ev baktık ama hemen istediğimiz gibi bir yer bulamadık ve eşyayı getirince bir tanıdığımızın deposuna indirmek üzere Niğde 'ye geçtik.Vardığımızda gecenin ikisiydi, eşim ve küçük oğlum hemen yattılar.Büyük oğlumla ben onun kitaplığını ve çalışma masasını boşaltıp koliledik ki sabahki koşuşturmacanın arasında bir şey unutmayalım diye.Sonra biz de bir kenara kıvrılıp yattık.Sabah kalkınca ettiğimiz kahvaltının ardından gelen nakliye kamyonuna büyük parça eşyalar yerleştirilirken küçük oğlumla ben mutfak eşyasını geçen seneden sakladığım kolilerin içine yerleştirdik.Büyük eşyalar kamyonda, küçük koliler bizim Fiat Doblonun arkasında Niğde 'yi geride bırakıp Isparta 'ya doğru düştük yola.
Eşyaları ve kolileri Isparta'da depoya indirdikten sonra Antalya 'ya geldik.Bu arada bayramın ilk günü yine akrabalarla bayramlaşmamız vardı.Bayramın ikinci günü yine kiralık ev aramak için Isparta 'ya gittik.Bir kısmının ev sahibine telefonla ulaştık, bir kısmının ev sahibinin telefonları kapalıydı, hiç ulaşamadık.Kös kös geri dönüp geldik.Bayram sonu tekrar oğlumla beraber ben gittim ev bakmaya. 
Bu yıl kazanıp Isparta 'ya giden öğrenciler çoktan apartlara-evlere yerleştikleri için yatay geçiş sonuçları geç açıklandığından dolayı bizim kiralık ev bulmamız zor oldu.Bulduklarımızın çoğu erkek öğrenciye ev vermek istemiyordu.Bir kısmı da ya çatı katı ya da az ışık gören bodrum katıydı.Çoğunun içi dökülüp gider vaziyetteydi.O haldeyken bile yakıt dahil dörtyüz lira istediler kutu gibi iki odalık yerlere.Araya araya nihayet istediğimiz gibi bir ev bulduk.İki oda bir salon, doğal gazı yeni bağlanmış, boyası badanası yapılmıştı.Yakıt hariç beşyüz liraya ev sahibiyle kontratı imzaladık.Binada sadece erkek öğrenciler olduğu için yanına bir arkadaş bulacak artık.Allah 'tan liseden tanıdığı arkadaşları var Isparta 'da.Herhalde onlardan biri çıkar ev arkadaşı olmak için.
Dün de eşyalarını depodan eve taşıyıp Antalya 'ya döndük.Buradaki işlerimi halledip Salı günü Isparta 'ya ev yerleştirmeye gideceğim, sanırım iki gün kalırım.
Yazının arasındaki fotoğrafı da Isparta 'ya Burdur tarafından giderken çekmiştim.
Şimdilik benden-bizden haberler bu kadar.Kendinize iyi bakın, görüşürüz yine :)

3 yorum:

  1. Ev tasimak da büyük bir istir. Kolay gelsin, hayirlisi olsun. Manzaraya bayildim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. amanınn kolay gelsin, ne zor ne iş taşınmak, ma yerleştikten sonraki ilk günün keyfine bayılırım...

    YanıtlaSil
  3. ev taşımak zordur az çok bilirim. ablamın evliliğinde ev yerleştirmesine yardım için arkadaşları gelmişti. sanırım oda zor :-)

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR