Bumerang - Yazarkafe

16 Ocak 2014 Perşembe

Nestle Coffee-Mate #ayrılmazikili

Bundan onbeş-onaltı sene evvel oturduğum evdeki apartman komşularımda tattım ilk nestcafe lezzetini.Çok da hoşuma gitti.Her sabah eşleri işe, çocukları okula gönderdikten sonra birimizin evinde toplanır sütlü ya da kahve kreması ilave edilmiş nestcafelerimizin eşliğinde sohbet ederdik.Kahvelerimizin bitiminde herkes evine dağılır, günlük hayata öyle başlardık.Güzel günlerdi ama geldi geçti.Aynı hayatın kendisi gibi.

O evden taşındıktan sonra da devam ettim ben kahve faslına.Ama zamanla her gün kahve içmekten olsa gerek vücudum doyuma ulaştı ve nestcafe içmeyi bıraktım ve yıllarca içmedim.Ta ki FikriMühim.Com üyesi olarak eski aşkım "Nestle Coffee-Mate #ayrılmazikili" kampanyasına katılmaya karar verene kadar.

Bu, #ayrılmaz ikili geçen günlerde elime ulaştı.Paketin içinden bir ikiliyi kendim ve ailem için ayırdım.Hatta iki-üç gün kahveyi içtim bile.Ama ilk gün krema ile içince yıllar içinde hassaslaşan midem alarm verdiği için sonraki günlerde sütle içmeyi tercih ettim.Hatta yanında bizim Antalya'nın meşhur 18'in bağaçasını da yemeyi ihmal etmedim.Merak etmeyin :) tabaktaki iki parça bağaçanın bir tanesini yedim sadece.

Diğer ikiliyi de yarın arkadaşlarla içmek niyetindeyim.Gerçi bizim arkadaşlar Türk Kahvesi meraklısıdır ama aramızda gençler de var.Belki onlar içer.Neyse şimdilik bu kadar.Yarın ki kahve denemesini sonra yazının altına eklerim :)

5 Ocak 2014 Pazar

1 Ekim Dünya Yaşlılar Günü'nde, Tüm Türkiye O Küçük Kızı Tekrar Güldürdü

1 Ekim Dünya Yaşlılar Günü’nde tüm Türkiye’nin sesini huzurevlerindeki yaşlılara ulaştırmak ve onları hatırlamamızı sağlamak için, dünyanın lider yaşlı ve hasta bezi markası TENA tarafından bir interaktif banner kampanyası gerçekleştirildi.

Gün boyunca www.hurriyet.com.tr ‘deki bannerlarda ve www.herzamangenc.com ‘da yayınlanan sosyal sorumluluk projesinde; mobil teknolojinin gücü, interaktif bir video banner ile mutluluğa dönüştürüldü. Sabahtan akşama kadar yayınlanan reklam bannerlarına tıklayanlar, açılan ekrana cep telefonu numarasını girerek, saniyeler içinde çalan telefonlarının diğer ucunda bir huzurevi sakininin sesini duydular ve yaşlılarımızın dünya yaşlılar gününü kutladılar.

Bu sürpriz kutlama kampanyasının iç ısıtan görüntülerini izleyince, onların mutlulukları büyük ihtimalle size de geçecek. Bu arada siz de bu sosyal sorumluluk kampanyasına destek olmak ve huzurevlerini aradığımızda yaşlılarımızın yüzlerinde yaratabileceğimiz mutluluğu etrafınızdaki kişilere hatırlatmak için kampanya videosunu #bukızıgüldür hashtagi ile paylaşabilirsiniz.

Bu kampanya, bir taraftan huzurevlerindeki yaşlılarımızı mutlu ederken, diğer taraftan büyüklerimizi hatırlamak konusunda her zaman dillendirdiğimiz iş yoğunluğu, yaşam mücadelesi, trafik gibi tüm bahanelerin, onların yüzlerindeki heyecanın yanında ne kadar detay kaldığını da gösteriyor. Bu heyecanı 1 Ekim'de kampanya boyunca yaşayan yaşlılarımız, 12 Kasım 2013 tarihindeki Mediacat Felis Reklam Ödülleri’nde 2 ödül birden alarak bir kez daha tattılar. Suadiye Huzurevi sakinlerinin ödül görüntülerini bu linkten görebilirsiniz: http://www.herzamangenc.com/11/en-yaratici-dijital-sosyal-sorumluluk-projesi/

Bir boomads sosyal sorumluluk içeriğidir.