29 Nisan 2013 Pazartesi

PAZAR'IN GETİRDİKLERİ :)

Dün büyük oğlumun mezuniyet balosu vardı Isparta'da.Bu sene aksilik çıkmazda final sınavlarında geçerse Süleyman Demirel Üniversitesinden inşaat mühendisi olarak mezun olacak.Geçen hafta balo için aldığımız takım elbise ve gömlek kırışmadan Isparta'ya gitsin diye arabaya bindik ana oğul, düştük yola.Akşam o baloda, ben evde vakit geçirdik.Sabahta iki arkadaşıyla birlikte dört kişi Sparta Mangal Evi 'nde kahvaltı edip Eğirdir Gölü'ne gittik gezmeye.Manzara çok güzel, hava çok güzel, hele ördekler hepsinden güzeldi.
:: Bir DİP NOT ekleyip sizi fotoğraflarla baş başa bırakacağım ::
Kahvaltı yaptığımız mekan güzel ve temizdi.Fiyatları da Antalya'ya göre çok uygundu, tavsiye edebilirim.




















2 yorum:

  1. Daha ne getirsin, nefiss ...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim, çok da beğendim :)) Fotoğraflar harika...
    Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Keyifli, güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR